Gąbeczki do makijażu SinSay


Hej Kochane! :* Dosłownie dzień przed Walentynkami trafiłam do SinSay'a, gdzie kupiłam te oto śliczne gąbeczki do nakładania podkładu w kształcie serduszek :) Weszłam tam z zamiarem kupienia jakiegoś upominku dla mojej siostry, ale gdy tylko zobaczyłam gąbeczki to stwierdziłam, że muszę też kupić coś dla siebie ;) Tym bardziej, że były w SZAŁOWEJ CENIE, bo dałam jedynie 6 zł za 4 gąbeczki (hm...przy czym w różnych Rossmannach itp. jedna gąbeczka zaczynała się od 5 zł wzwyż - no bez przesady :/ ) 


I spokojnie: nic nie reklamuje, nic mnie nie sponsoruje :D Stwiedziłam, że pewnie znajdą się wśród moich czytelniczek osóbki, które też nie lubią przepłacać za takie błachostki i przyda im się ta informacja ;) Zatem, gąbeczki są z SinSay'a i jestem pewna, że jeszcze je tam znajdziecie. Może nawet w niższej cenie? Bo pewnie będą jakieś obniżki na produkty walentynkowe, a te w zupełności do takich należą (w końcu to serducha haha :D) 

Już tydzień je testuję i są rewelacyjne. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Niestety mimo wszystko moja cera do idealnej nie należy i gąbeczki raczej nic z tym nie zrobią... :( Ale samo nakładanie podkładu stało się łatwiejsze. Paluchy nie są pobrudzone od podkładu, sam podkład ładnie się za ich pomocą wklepuje w skórę nie tworząc efektu maski, a same gąbeczki są stworzone z jakiegoś takiego materiału, który w dotyku wydaje się wilgotny, ale przyjemny. A najważniejsze, że spokojnie można je umyć pod bieżącą wodą i nie tracą kształtu po wysuszeniu ;) Mam nadzieję, że pomogłam, któraś z Was się skusi, bo sama jestem z nich meeega zadowolona! <3






8 komentarzy :

  1. Ja zbytnio nie przepadam za gąbeczkami. Zdecydowanie wolę swoje palce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię gąbeczki, ale jednak częściej sięgam po pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt wygląda bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatna informacja, akurat zastanawiałam się nad kupnem takich gąbeczek do podkładu :) A te serduszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.