Boho swimwear


Hej Słodziaki! :* Powoli przygotowuję moją szafę na przyjście lata - choć pogoda nie wskazuje, żeby lato miało kiedykolwiek przyjść...W każdym bądź razie żyję nadzieją i już kupiłam z 4 nowe stroje kąpielowe. Nowością w mojej garderobie są stroje jednoczęściowe, jak ten z Zaful który mam tutaj na sobie :) Spodobały mi się! Można używać ich jako body, do krótkich spodenek i wyglądają fantastycznie. Tym razem wybrałam kolorowy wzór z siateczką na dekolcie. Podobają się Wam jednoczęściówki? :*



|| Hey Sweeties! :* I'm slowly preparing my wardrobe for the coming summer - although the weather does not indicate that the summer will ever come... Anyway, I'm hoping and I already bought 4 new swimwears. New in my wardrobe are the one-pieced costumes, like the one I'm wearing here from Zaful :) I liked it! You can use them as bodysuit, wear it to shorts and it will look fantastic. This time I chose a colorful pattern with a mesh on the neckline. Do you like a once-pieced swimwears? :*



Bardzo podobają mi się te kolczyki! Oczywiście, nie wyjdę w nich na plażę, ale do zdjęć pasują idealnie :) Kryształki w kolorze granatu i niebieskiego pięknie odznaczają się od moich brązowych włosów.  Znajdziecie je w sklepie www.bornprettystore.com 

|| I really like these earrings! Of course, I do not go to the beach wearing it, but in the pictures fits perfectly :) The deep blue and blue crystals are beautifully made out of my brown hair. You will find earrings at www.bornprettystore.com










10 komentarzy :

  1. Pasuje do Ciebie ten strój :) Osobiście lubię raczej czarne lub typowo sportowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny masz strój i ślicznie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym stroju. Takie kolory, wzory bardzo Ci pasują :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękną figurę, a w kostiumie wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory i wzory :) pieknie Ci w nich! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kostium. Podoba mi sie wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój jest świetny :) Kochana, jaką Ty masz pupę <3 Kiedyś i ja się takiej dorobię :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.