This Blazer


Hej Kochani! :* Ostatnio szał robią szare marynarki w kratę, więc też się w taką zaopatrzyłam. A jak! :) Nadają się idealnie do stylizacji z mocnymi akcentami w stylu grunge - jak te które sprezentuję Wam w dzisiejszej stylizacji :) - ale również będą pięknie wyglądać z białą elegancką koszulą i szpilkami ❤

Dzisiejszą stylizację w odcieniu czerni przełamałam wcześniej wspomnianą luźną szarą marynarką w kratę i mocnymi dodatkami. Pierwsze w oczy na pewno rzucają się buty od Renee.pl - pełne ćwieków i klamr, w dodatku w długości jaką uwielbiam bo za kolano ❤  Zamiast torebki ubrałam tym razem nerkę marki Manzana i obowiązkowo na ręce zegarek Tommy Hilfiger ze sklepu Horlogeloods JAK WAM SIĘ PODOBA? :* (wszystko podlinkowane poniżej) Ps. Zmarzłam trochę ale dla ładnych zdjęć musiałam się poświęcić hihi :D


Hey :* Last weeks people are crazy about checked gray jackets, so I've bought one! :) They are perfect for styling with strong grunge style accents - like those that I present to you in my stylization today :) - but they will also look beautiful with a white elegant shirt and high heels ❤

Today's OOTD in a shades of black I broke with the previously mentioned One Buttoned Plaid Blazer ZAFUL and strong details. The first thing I'm sure you've focused on is the shoes from Renee.pl - full of studs and buckles and the knee length I love ❤ On the top I wore Long Sleeve Piped Layering Top from Zaful shop. Instead of the bag, I dressed Manzana bumbag and obligatory watch Tommy Hilfiger from the Horlogeloods online shop. What do you think about it? :* (all linked below)

Buty | Shoes: Renee.pl
Zegarek | Watch Tommy HilfigerHorlogeloods
Saszetka | Bumbag: Manzana
Naszyjnik | Necklace: Zaful
Top: Zaful




















11 komentarzy :

  1. Świetny zestaw i idealnie pasujący na takie warunki. Ja równie fajny płaszczyk wypatrzyłam na tutaj i myślę że to takiego zestawu również fajnie się wpisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta marynarka, bardzo podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaale fajne buty!!! :)
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw <3 iiile śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz, kazdy element tego zestawu mi sie mega podoba ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne buty, świetnie dobrane pod kątem tej stylizacji, spasowane ze spodniami oraz pozostałą częścią stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe stylizacja świetna <3 A buty mega!!!! LOVE LOVE <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zestaw, który w całości jest mega! Świetne obuwie, które przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.