This dress...


Hej! :* Dzisiaj trochę "francji elegancji" :) Co prawda karnawał już za nami, ale zawsze trafia się fajna okazja, czy to urodziny czy wesele, by założyć na siebie sukienkę rodem dla współczesnej księżniczki ❤


Ja prawie zawsze wybieram modele z odsłoniętymi nogami i dłuższym tyłem bo od pewnego czasu wyznaję zasadę: POKAZUJ NOGI PÓKI JESTEŚ MŁODA, hahaha :D To że sukienka ma piękny krój to już widzicie, ale jaki ona ma materiał! Tylko spójrzcie na te aplikacje *.* Jak dla mnie ta sukienka jest MEGA ❤ Znalazłam ją w sklepie Metisu (klik) Jak zawsze, nie obeszło się też bez zegarka. Tym razem dobrałam w kolorze złota marki Tommy Hilfiger ze sklepu internetowego Horlogeloods.nl :) A na nóżkach jak to typowa księżniczka mam pantofelki prosto ze sklepu Renee.pl PODOBA WAM SIĘ? :)



Hi! :* Today a bit of elegance :) Although the carnival is behind us, but there's always a nice opportunity ( birthday or a wedding ) to wear a dress for the modern princess ❤

I usually choose models with exposed legs and a longer back because for some time I have been following the principle: SHOW THE LEGS WHILE YOU ARE YOUNG, lol :D That dress has a beautiful cut you can see, but what kind of material it has! Just look at these pretty applications *.* As for me, this dress is AWESOME ❤ I've found it in the Metisu shop (click) As always I don't go out without the watch. This time I chose a gold-colored watch Tommy Hilfiger brand from the online store: Horlogeloods.nl :) I love it! And on legs like a typical princess I have shoes straight from the Renee.pl DO YOU LIKE IT? :) 

Sukienka | Dress: Metisu
Szpilki | Shoes: Renee.pl
Zegarek | Watch Tommy Hilfiger: Horlogeloods












5 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.